Trettonde Oktober

unDA0Z on Make A Gif, Animated Gifs DXhHZO on Make A Gif, Animated Gifs
 
 
 
 
Idag gör jag ungefär allt som jag inte borde göra. Vilket är att plugga, för jag gör ju tydligen det nu, lite gran iallafall, skriva är väl det jag borde göra.
Men inspirationen är inte riktigt med mig idag. Vilket är himla dumt för uppgiften ska vara inlämnad innan 00.00 ikväll och jag har inte ens börjat. Får lite flashbacks till gymnasiet. 
Så istället har jag kollat igenom alla kort från 2013 för att sedan skapa en mapp med namnet framkalla på, jag läser bloggar två gånger för mycket, gör dessa gif:s, kollar facebook och instagram (där det såklart inte hinner hända något på de två minuters mellanrum jag har mellan varje tillfälle) och skriver här istället för på min text. 
 
Sämst att jag skjuter upp något som ska vara roligt, till sista minuten så det istället blir ett stressmoment..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0