There are years that ask questions and years that answer.


Igår fick ett sms med frågan om jag ville sitta på bryggan och sola lite? Såklart jag ville! Så vi köpte med oss mellis och kaffe för att sedan njuta av värmen och en få en försmak av sommaren. På kvällen vet jag inte vad som flög i mig men for ut och sprang iallafall. Bara för att bli påmind av benhinnorna varför jag inte gör det oftare..
Idag är det fredag och även fast det är som helg hela veckan för mig så är det något extra fint med just fredagar! Har spenderat dagen med att klista in bilder i fotoalbumet (lätt bästa grejen jag har som rutin, att varje halvår framkalla bilder och klistra in i fotoalbum, så mycket roligare än att ha dom i massa mappar på datorn) och tagit upp mitt game of thrones tittande, himla bra serie det där. Ikväll har jag turen att få vara med Mimmie, bra start på helgen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0