Tionde April Tvåtusenfjorton.

 Lite ur mobilen från senaste tiden:
     
 
För några veckor sedan stod jag och Mimmie och poserade inne på toan (som sig bör på fest) och även fast det var party dissade vi inte earth hour utan släckte alla lampor och tände massa ljus. Mysigt!
 
Äter mest detta till mellis och läser denna↑
 
Har hjälp Lillebror med stora beslut på ica och gått promenad med Stina. 
 
Har nog köpt mig sommarens favorit och slår in roliga paket. 
 
Där emellan har jag haft chath up fika, tagit mig ut på årets första springtur i ett försök att bli av med lite frustrationen, gått på retromässa med mormor och Bertil, dansat på 21 års fest och klarat en bana i candy cruch som jag varit fast på i flera månader (just detta faktum förtjänar egentligen typ 100 uttropstecken!).
Imorgon tas steget att söka högskola och sen spenderas resten av helgen i Luleå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0