Curious minds wonder alike.

 
 
Jag testade på att göra amerikanska blåbärspannkakor för någon dage sedan, efter det här receptet. Och åt det tillsammans med vaniljkesella, mycket gott!
 
Annars så har jag letat fram min mysigaste och varmaste tröja eftersom vintern kom helt plötsligt, och jag fryser nästan konstant.
Och jag tittar på det här, en miniserie på youtube om Patrick och Cora som fått det här mejlet av en gemensam vän:
De lägger till varandra på skype och bestämmer att som gemensamt nyårslöfte ska de varje dag ses , samma tid, varje dag, hela januari, på skype.
 
 
Det kommer ut ett nytt avsnitt varje dag på ca 3 minuter, som en julkalender, fast nu istället en januarikalender med en kärlekshistoria. Eftersom sista avsnittet kommer ut sista januari vet jag inte hur det kommer gå för dom.
Men åhhh vad jag hoppas att dom blir tokkära i varandra!!! 
 
För att se klicka här!
 
Jag fick själv höra talas om denna via Sandra Beijers blogg och har även lånat bilderna där ifrån. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0