Your heart knows things that your mind cant explain.

Lite torsdag, fredag, lördag och söndag genom min mobil.
Eftersom jag jobbat i helgen var jag ledig torsdag-fredag och passade då på att inte ha mjukiskläder ( andra ser fram emot att ha mjukisar då de är lediga, jag ser fram emot att ha jeans och ny skjorta) gjorde bort tusen ärenden på stan och fikade med Stina då vi pratade ikapp om vad som hänt sen sist. 
I fredags blev jag som sagt med Mon Amie och sen prov-packade jag väskan inför Asien ( för det som kändes nära när det var 70 dagar kvar har nu bara blivit 7) men det liknade mer kaos än struktur. 
 
Och idag har jag och mormor varit på 50-tals utställning på skellefteå museum och efter det bjöd hon även på fika, väldigt mysigt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0