Just a young heart confusing my mind.

I onsdags gick vi all in för lilllördag! Vi satt ute i det härliga vädret, åt jordgubbar, choklad och drack vin. 
Mimmie
Frida och Sofie
 
Jordgubbar i bubbel
Gick igenom regler inför spel
 
Jag hade samma dag klippt mig, ganska många centimetrar försvann. Ovan i början men har nog blivit kompis med det nu.
 
Mimmie, jag, Sarah och Frida. 
Redo och taggade för Olles.
 
Blandade insta-bilder från kvällen. Olles var trevligt och lillördag är något man borde utnyttja mer i framtiden

Dagen efter steg jag upp kl 8, tung i huvet men taggad ändå för tatueringstid stod på schemat! Efter det tog jag och mimmie vara på våran lediga tid, for till Boviken, åt upp resten av jordgubbarna och läste i flera timmar. Sämre bakisdagar har man ju haft! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0