Måndag nittonde maj.


Min helg har varit väldigt lugn men väldigt bra. Började fredagen med fika på waynes med några fina tjejor för att sen forsätta kvällen med Bio. The other woman såg vi, himla kul film! Lördag bjöd på sol, promenad, middag hos mormor och myskväll med Mimmie. Söndag bjöd på ännu mer sol, vi for till Farmor då jag och Tuss chillade i solen.
Söndagen forstatte med att jag lärde mig tanka, kände att det på tiden nu efter att ha haft körkort i 2,5 år, hehe. Den fortsatte med en springtur och avslutades med lite läsning och film.
 
Idag jobbar jag ynka 3 timmar, men det är 3 mer än 0 tänker jag. Måndag och jag tror på att detta kommer bli en finfin vecka!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0