And I say to my heart: rave on.




Efter att ha stått på resevplats så kommer jag in på utbildingen jag verkligen vill gå och gör glädjedans. Jag gör nollningsuppdrag, springer som en tok genom universitet för att vinna över de andra lagen och festar på en tisdag. Jag blir ruinerad på grund av kurslitteratur och är redan less på att läsa i dem. Jag målar naglarna bubbelgumsrosa och inser att umeå kommer bli mitt hem i de närmsta 3 åren och att det känns fint. Något annat som känns fint är att mina föräldrar kommer hit till Umeå idag, då de bjuder på middag på resturang och jag bjuder på husrum och frukost. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Men åh😊 Grattis 😄

2014-09-06 @ 00:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0