6 Augusti

IMG_1797red
Jag har köpt mig ett nytt objektiv. Canon ef 50mm f1.4 usm för att vara exakt. Vi är inte riktigt bff:s än men vi planerar att bli. Men sånt tar ju ett tag, men snart känner vi nog till varandras allra bästa egenskaper. 
IMG_1724red
IMG_1733red
IMG_1745red
Tog med det då jag, Hanna och Nelly chillade i solen tillsammans igår. Som ni kanske ser är vi inte riktigt överens än om hur man fotar, objektivet och jag. Som ni kanske också ser så hade en även en katt som sällskap som var väldigt väldigt sällskapssjuk.
IMG_1757red
Det blev disigt rätt så fort men ändå varmt. Hängde en stund tills hungern smög sig på och då skiljdes vi åt varsitt håll. Fint häng och så fint att vi alla är i Umeå samtidigt igen♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0