17 December

IMG_4503red
 
IMG_4504red
IMG_4517red
 
Igår satt vi i skolan tills vi var klara, vilket blev 17.30 men så värt för då fick vi jullov. Så idag ställde jag ingen väckare, drack varm choklad till frukost medan jag såg julfilm. Mormor ringde och sa att hon var i Umeå så for och fikade med henne i någon timme. Bakade lussekatter för första gången själv, vilket kan ha varit det fulaste men samtidigt vackraste jag har skapat. Min amaryllis har äntligen slagit ut och jag tände sista ljuset i min adventstake då jag inte kommer vara här på söndag, då vaknar jag hemma i Skellefteå och det får det att pirra i kroppen. 
Men först är det musikhjälpen här i Umeå som gäller! Fredag och lördag sänder Umeå Studentradio från utopia vilket blir kul kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0