Hello 2015!

 
 
Det här med nyårslöften har jag nog aldrig varit bra på och tycker egentligen att löfterna ger en mer stress och press så tänker se det lite mer som riktlinjer för det nya året istället.
 
◊ Inte slänga alla mina kläder på golvet och istället lägga tillbaka dom in i garderoben igen. Tänker att detta kan va ett bra     löfte eftersom jag numera endast bor på 19 kvm och det väldigt lätt blir stökigt! haha
 
◊ Försöka få träningen att bli en del av vardagen, för det är ju faktiskt rätt kul egentligen och jag mår så mycket bättre av det. Ska även försöka mig på det här med yoga.
 
◊ Stressa mindre, lyssna på mig själv och framför allt komma ihåg att andas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0