Nittonde Januari Tvåtusenfemton

 
Idag är det måndag och idag började andra terminen på utbildningen. Det känns fint, att en nu klarat 30 hp och därmed överlevde första terminen. Känner mig redo för vardagen efter en lugn helg, vilket var behövligt då en hamnade ett dygn på sjukhuset tidigare i veckan (för att göra en lång historia kort: jag trodde mig vara mäktigare än diabetesen men den kaosade med mig vilket resulterade med akuten kl 07.00 onsdag morgon, men allt gick bra. Jag mår bra.) Denna måndag innebar även årets första sändning av Goda Nyheter, då vi pratade om det gångna året och flummade oss, vilket var himla kul!
Har en fin känlsa i magen för denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0