14 Juli.

Idag: jobbat kortaste passet i världshistorien så att stiga upp 05.30 gick lite lättare idag. Anledningen till det korta passet är ett besök på sjukhuset för återkoppling om behinnorna. Då en inte fick de bästa nyheterna men aja, livet går vidare. Hemma igen innan kl 12 och hade hela dagen framför mig!
Hyfsat ok mellis må ja säga, mmmm. Åt detta innan promenad + hanapees podcast i öronen.
Plockade dessa blommor på vägen, inte så många men nu står iallafall denna mesiga men fina sommarbukett hemma hos mig. 
Sen smög sig solen äntligen fram så jag fick inviga bikinin litegrann, överdelen iallafall. Satt ute och läste och njöt ett tag innan solen smög sig tillbaka bakom molnen igen. 
Annars hänger jag mest i det här hörnet av mitt rum denna dag. Kvällen spenderas även där framför en film som uppladdning för arbetsdag 3/3 innan lite ledighet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0