27 Juli

Igår öste regnet ner och det tycktes aldrig sluta. Jag har några lediga dagar framför mig så satte mig på en buss mot Skellefteå och kom fram hit halv 10 på kvällen.
 
Denna dag har bestått av att fota och filma till mammas framtida hemsida och företag, roligt roligt!
 
IMG_1138red
Linnea agerade statist
IMG_1111red
Det fanns också tillfälle för bus 
 
IMG_1211red
 
IMG_1239red
Då vi var klara for vi på Ainas och fikade. Det är ett rosa gammlat hus som gör sig fint mot de gröna träden utanför. 
IMG_1180red
Polkaglass och kaffe latte, ja tackar. 
IMG_1197red
En kisande lillebror 
IMG_1195red
Med en söt Molly i knäet 
IMG_1205red
Cinna va ju också med såklart.
 
IMG_1215red
IMG_1218red
Mormor 
IMG_1248red
IMG_1253red
Hann med lite shopping också. Köpte inget av det jag egentligen skulle ha köpt men en måste ju få köpa något onödigt också då lönen äntligen infann sig på kontot hehe. Skjorta från Veromoda och mobilskal från Glitter för den intresserade.  
IMG_1256red
Mor min shoppade också. En mic till kameran som vi ska använda till framtida projekt. Kuligt kuligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0