9 Juli.

Igår var jag ledig och på dagen hängde jag med Nelly. Över sommaren bor hon hos vår klasskompis Greta, som är hemma i dalarna över sommaren. Greta har det så fint hemma. Titta bara↓ 
Vi kokade te och satte oss ute i gräset på bakgården för solen smög sig fram mellan molnen emellan åt.  
Vi låg där i ett par timmar innan hon var tvungen att röra sig mot jobbet och jag mot ica för att handla.  
Jag hade på mig det slappaste jag kunde hitta och kändes som att jag gick omkring i pyjamas ungefär. Efter middagen hoppade jag på cyklen och trampade till Linus och Linnea för att sjunga för Linnea som fyllt år! 
Klappade på Cinna som blivit mycket större sen jag såg henne sist men fortfarande lika söt! 
Klappade på Mollsan också såklart 
Sen gick vi på promenad. Cinna håller på att lära sig att gå i koppel.  
Vi gick förbi lite graffiti. Trevligt liv.  
Och åt sedan jordgubbar, vattenmelon och choklad framför en film. Braaaa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0