Helgens bravader

På lördagen cyklade jag in till stan, samma väg som jag cyklat 100-tals gånger och tog in vad som förändrats i den lilla hemstaden under den tid jag varit borta. En hel del var det faktiskt. Jag köpte lite gott att dricka och handlade till middagen sen cyklade jag hem och började göra mig klar för kvällen.
 
Kl 16 kom Mimmie, Jenice och Frida till mig för att äta middag tillsammans. 
Det skapades ny spellista med namnet Glittertacos för att matcha kvällen.
 
Sen kom även Sandra
Vi satt mest och pratade och tog igen sen sist. Här har vi Jenice.
Sen började resten droppa in och vi körde några omgångar beerpong.
Först hade vi lite otur med vädret och det började spöregna. Men sen sprack det upp och solen sken som aldrig förr. 
Sen satt vi mest ute på altanen  innan vi drog vidare till verandan för att dansa en massa massor. 
 
På söndagen kom mormor och hämtade mig för att gå på den stora loppisen som är på folkparken varje söndag. Jag hittade ingen men var nöjd ändå. Efter det for vi och fikade och hade det mys, hon är ganska så bäst min mormor ♥
Morbror Danne bjöd sedan på grillat ute på deras soliga altan. Ett perfekt avslut på en fin helg då en vill ta vara på tiden på bästa sätt, vilket jag tror jag lyckades med. Mormor skjutsade mig till busstationen, kramades hejdå, jag somnade på bussen och helt plötsligt var jag tillbaka i Umeå igen. 

Kommentarer
Postat av: Britt

Du är en skicklig fotograf som lyckades ta ett kort där jag såg ganska normal ut. Tack för en fin söndag!
Kram
Mormor

2015-07-07 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0