Tisdag den sista juni

IMG_0043red
Igår gjorde jag saker som att dricka te hos Nelly medan jag skickade arga mejl till bostaden och redigerade bilder på Cinna, jag såg sista avsnittet av True detective och kände mest omg, jag städade mitt hems alla vrår så nu är det skinande rent överallt vilket det inte varit på ett tag pga stress och ingen ork, jag intalade mig själv att bara för att man är ledig och det är hyfsat varmt ute så måste en inte vara ute då en inte vill. Så det var jag inte heller. Eller bara en liten kortis och drack kaffe för att andas 3 andetag luft. Jag såg även fotbollsfinalen med Hanna och Samuel och jublade åt vinsten på kvällen. Bra spenderad ledig dag iallafall. 
 
Nu är det tillbaka till jobb i tre dagar och jag hälsar juli välkommen och hoppas på att du ska bli en fin en. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0