7 Juni.

Igår var vi hos mormor, grillade, drack vin och hade det mys. 
IMG_9833red
IMG_9838red
 Therese och Saga var där.  
IMG_9842red
Övernattning stod på schemat för den som ville så på gården stod en husvagn redo.  
IMG_9846red 
IMG_9860red
Det grillades  
IMG_9856red
Medan vi väntade på att maten skulle bli klar så gick vi ut en sväng med Molly.   
 
Linneadörr
Och så blev maten äntligen klar! 
IMG_9871red
Wiiihooo, det var gott och efterlängtat! 
frågesport
Efter middagen blev det tipsrunda 
IMG_9905red
Mitt lag bestod av linus, Linnea och mormor. Här har vi hon, min fina mormor♥ 
IMG_9918red
Vårt lag vann ( dock var vi 3 av 4 lag som kom på delad första plats haha) så jag var nöjd! 
Linneakök
Sen åt vi efterrätt och satt mest och pratade i köket och drack ett å ett annat glas vin. Här är Linnea. 
mamma
Mamma 
pappa
Och pappa.
 
Sen får vissa av oss hem och vissa sov över. En mysig och fin kväll var det, alltid fint att träffa familjen.

Kommentarer
Postat av: Britt

Sååå fina bilder du tagit. Tack för en jättefin helg tillsammans. Jag är så tacksam för att jag har er! Hoppas vi ses snart igen och att vädergudarna är med oss då. Puss och kram! Mormor

2015-06-09 @ 07:49:01
Postat av: mamma

Jättefina bilder.Mycket glädje. KRAM

2015-06-20 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0