Det är så logiskt alla fattar utom du.

Ledig denna dag och den började såhär: 
IMG_9979red
Avokadomackor med chiliflakes på och te. Köpte en kasse med avokados och varenda en har varit så jäkla perfekt, det är lycka det. 
Sen fortsatte det såhär: 
Hanna och Nelly kom till mig, vi tog filt, kaffe och chokladbollar och la oss ute i solen i flera timmar. Bara njöt och det var så underbart. Första riktiga sommardagen här i Umeå. 
IMG_9998red
Då en underskattade solen så är min näsa alldeles röd och aleo vera är min bästa vän. Fräkarn börjar även smyga sig fram.
Imorgon och hela midsommarhelgen är det jobb som gäller men midsommarfirande ska jag även hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0