Midsommar

Såhär såg min midsommar ut i bilder.

Började midsommar med att jobba 7-13 för att sedan möta upp dessa för middag på ängarna. Vädret var ju så himla himla fantastiskt! Vi satt mest och njöt av värmen, åt gott, drack gott, lyssnade på bra musik och hade det bra. Åkte sedan vidare på lite festligheter där vi fick glitter på kinderna och träffade massa folk. Då klockan slog hemgång gick vi hem längst älven då det fortfarande var ljust och fortfarande varmt nog att en bara behövde kofta över klänningen. Det blev en fin midsommar detta.
Idag har varit min lediga dag och stressen och ångesten har smygit sig på över vad jag ska göra då jag endast är ledig en gång i veckan ungefär. Slutade iallafall såhär↑ En bok i solen då jag även fick sällskap av Hanna. Den fortsatte med grillat till middag med fint sällskap. Nu ladda om för ett par dagars jobb. Försöker peppa mig själv men det är svårt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0