29 Oktober.

Redaktionen på Aftonposten
 
Hörrni det är torsdag men en annan tar ändå helg nu!! För hemtenan lämnades in idag, ingen skola imorgon och vin har det smakats på.
En hektisk vecka som ändå på sitt sätt varit fin. Vi har fått leka tidning och organisationer i klassen och kallat till låtsas presskonverenser men hetska diskussioner blandat med fniss, mycket roligt! I tisdags hade jag turen att få äta middag,se EMA och äta popcorn med Mimmie. Och idag har jag lite spontant sett föreställningen "Ursäkta, skulle ni kunna svälta lite tystare, vi försöker faktiskt skapa lite ekonomisk tillväxt här borta!" SOM VAR SÅ BRA. Annars peppar jag halloween då jag köpte så mycket glitter idag och imorgon kommer mamma och pappa hit på lite spontant besök!  

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0