And all at once summer collapsed into fall.

Snörde på mig skorna för att promenera ner till stan och köpa mig lite nödvändigheter. IMG_2721redPå min väg stötte jag på detta på pedagoggränd. Sånt gör en ju lite pepp!
IMG_2726redMöttes även av fina husfasader. Det är en hel del höst ute vilket är ganska så fint.
 
IMG_2745redÄlskar alla färgexplosioner! 
IMG_2752red
 
Promenadvägen från Ålidhem till stan är väldigt fin om man tittar efter. 
 
Denna helg står i det lugna tecknet. Låter kroppen försöka hitta tillbaka till någon slags balans efter mottagningen och ladda upp inför tentavecka. 
 

Kommentarer
Postat av: nelly

wowowow älskar nya utseendet på bloggen!!!

2015-09-21 @ 13:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0