21 februari

Igår kväll var en fin en! Jag, Greta och Nelly gjorde drinkar och såg mello.IMG_5100red
 
 
IMG_5103red
 
Vi gjorde några underbara goda historier!
IMG_5112red
 
Greta is the queen of drinkar
IMG_5126red
 
Bättra på sminket innan stegen styrde ut i blåsten och mot Villan. IMG_5125red
 
 
Där stod vi i kö i stöstorm i över en timme innan vi tillslut gav upp och gick hem. Men kändes ändå helt ok för då jag kom hem kokade jag nudlar och satte mig framför några avsnitt Downton Abbey, vilket för övrigt är min nya bästa serie! 
 
Idag har vi tre bakishängt hemma hos mig och flummat oss igenom denna söndag. Nu ännu mer Downton Abbey <3

Kommentarer
Postat av: Greta

finaste bilderna och finaste ni <3<4<5 snor dom hihihihi <3

2016-02-24 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0