18 Januari.

IMG_4808Håret har fått sig en liten sväng om, brunt istället för det lite röda som brukar va med och ljusare i topparna, skönt med en liten förändring.
 
Jag har varit ganska inspirationslös på senaste tiden men jag hoppas det ändras nu. Idag började termin 4 på utbildningen, alltså har jag nått till hälften vilket en ju såklart ska fira (Vilket vi i klassen gjorde i lördags i form av middag och skålande på Allstar) men också lite ångest för tiden går så fort. Men så är det ju, bara att acceptera. Momentet vi har nu har mycket skumma tider på föreläsningarna, som idag började den kl 15. En hinner ju en hel dag innan dagen börjar på rikitgt då. Så jag passade på att ta lång sovmorgon, dricka kaffet i lugn och ro till serier och gå på bodybalance. Helt okej start på veckan må ja säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0