21 Januari

Nya numret av vertex är ute nu och mina bilder finns med i tre repotage, kul! IMG_4488red
 En av bilderna finns i  artikel om studieverkstaden som finns på universitetet. Här har vi Magnus som är biblotikarie på skolan. Repotaget finns bara i tidningen, så gå och haffa ett ex! 
 
 
IMG_3997redstående
En bild av två på Åse och hur hon fick jobb efter utbildningen Media och kommunikationsvetenskap, alltså samma som jag går. Mycket spännande att få träffa henne och få tips!  Här kan ni läsa lite om det på hemsidan, men är ett större repotage om det i tidningen.  
 
 
IMG_4391redOch så min fina vän William. Jag och Greta har fått i uppdrag att göra en hemma hos-serie hos studenter och Willam var först ut! Här kan ni kolla in det men även här ett större repotage om det i tidningen. 
Hemma hos repotagen är en så himla rolig grej som jag och Greta får göra tillsammans vilket är så kul! Nästa vecka ska vi och intervjua och fota inför nästa måndads nummer, denna gång i ett retrohem, spännande! 
 

Kommentarer
Postat av: gregergretttttaaaaaaaa

jag säger bara: det här äger och dina bilder är finaste i världen<3

2016-02-07 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0