4 Juli

Jag har köpt två livskvalité höjare:
 
IMG_6852red
 En bukett med rosor och pinoner, min bästa blomma, lätt!
IMG_6857red
Dom här små knopparna har nu börjat slå ut lite smått och jag längtar tills de är fullt utslagna.  
IMG_6863red
Den andra grejen jag köpt är en mjökskummare, jag såg den och tänkte att denna behöver jag i mitt liv! (speciellt då den bara kostar 10 kr på Ikea)  
IMG_6860red
Efter att först ha skummat mjölken (helst sojamjölk pga extra gott) och sedan hällt på kaffet, ser det såhär lyxigt ut och smakar så himla krämigt! Kanske inte mycket för världen men det gör morgonkaffet extra härligt. 
 
Och så var helt plötsligt Juli här, hoppas det blir en fin en. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0