3 Juni

Här har det ekat tomt mest för att jag hållit på att bollas mellan stressen och rastlösheten. Men nu är det över. För allt i skolan är inlämnat och jag har gått klart 2 år av 3 på utbildningen. Herremin. Annars där emellan har jag hunnit börja jobba på Gina tricot, varit på spa i Luleå med mamma och mormor, varit Brännbollsyran men mest hejat på Nederlaget och Dickhunters1337 och hängt på brännisfesten, upptäckt en strand 5 minuter cykelväg från mig, bränt mig på näsan och tagit årets första dopp! 
 
Jag har också hunnit med att vara konferencier tillsammans med Madde på 3:ornas examenssittning, tänkte att vi kunde kika på lite bilder därifrån, där jag var lite mingelfotograf.
 
lskdhfs
 
IMG_6191red
 
IMG_6194red
 
IMG_6222redd
 
IMG_6225red
 
IMG_6245red
 
IMG_6278red
 
IMG_6275red
 
IMG_6313red

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0