9 Juni

Jag har de senaste dagarna låtsas som att jag inte är student och shoppat en del grejer. Och jag tänkte visa vad:  
 
IMG_6335red
Vita "Birkenstock" som då inte är äkta birken men fina och SKÖNA ändå. Från Ica Maxi av alla ställen, tips tips!
IMG_6346red
Böcker! Fyra nya och jag älskar den känslan. Blev dessa ovan och jag ser fram emot att spendera sommaren med dessa. Helst ute i solen vid någon strand eller på min bakgård med en kopp kaffe i handen.  
IMG_6352red
Sen har jag köpt en hel del kläder också, hehe, men vill bara att ni ska uppmärksamma att det är FÄRG och MÖNSTER ni skådar! Hade ju som nyårslöfte att ha mer färg så, tadaaa. 
IMG_6358red
Och såhär tänker jag att alla mina lediga (och förhoppningsvis soliga) dagar ska se ut! Fast att min matta ska vara utbytt mot gräs, alternativt sand. Bikinin är ny och kommer från Lindex och soliar från Gina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0