V.5

 
 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Utöver c-uppsatsskirvandet så har jag: Varit på swish-middag hemma hos Nelly (Bästa konceptet vi kommit på, en köper, lagar och bjuder på mat hemma hos sig och så får de som äter swisha en slant för det, bra billig student life hack för att få en liten lyxigare grej i veckan), fotat My, jobbat och mello och vin mys hemma hos Greta igår. 
 
Som inte var planerat innan veckan: Jag och mina kompisar vann en tävlig så vi blev bjudna på gratis middag på Olearys, inte helt fel ju! Gick på föreläsning på vetenkskaplig lunch på Café Station som handlade om främlingsfientighet och hur det kan motverkas. Den var inte så bra tyvärr men efteråt satt vi kvar i de mysiga lokalerna och pluggade och utnyttjade påtårs principen till max. Även gårkvällens utgång blev en mycket spontan en, efter mellomyset hos Greta kände jag för att föra natten vidare till något äventyr. Gick till Sofie och hängde där en stund innan vi gick till Rouge och maxade sista timmen innan stängning med massa dans. 
 
 Och något nytt jag gjorde: Kanske tråkig grej, men lånade kurslitteratur på stadsbiblioteket här i Umeå istället för Universitetets. Och jag tog hem en tabata-app och körde lite tabataträning hemma, snabbt och effektivt! 
 
Ett tips från veckan: Måste nog säga min tabata-app typ för att den går anpassa så mycket efter sig själv och den säger "EXCELLENT JOB!!" åt en då man är klar. Pepp gillar en ju. 
 
Godaste maten jag lagade: Varit så himla sämst på att laga mat den här veckan, asså verkligen sämst. Köpt lunch på skolan typ varje dag pga lat. Men stekte blodpudding här om dagen för fick sånt sjukt cravning för det. Massa lingonsylt och smör till det såklart.
 
Veckans känsla: Bra, överlag iallafall. 
 
Veckans betyg: 4/5. Det har hänt mycket den här veckan, mer än det brukar hända och det gillar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0