V.7

Lite sen veckosumering kanske men äsch här kommer vecka 7!
 
 
Såhär vacker var himlen i måndags då jag promenerade hemåt från skolan
 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Hänga med en fin en, åt alla hjärtans dag-middag på pinchos med några vänner, fotade My, hemmaplugg hos Greta och gosat med katt <3<3<3, Skogis, åka hem till Skelleteå över helgen för att bland annat fira mamma som fyllde och vara med på familjeaktiviteten. Vi har en grej vi gör med familjen, en gång i månaden har min familj + mammas syskon med familj + mormor en aktivitet. Vad det är för aktivitet turas vi om att bestämma. Denna gång var det pappas tur och vi hade fyrkamp utomhus, dock förlorade mitt lag, men kul ändå!  
 
 
Som inte var planerat innan veckan: hmm, karaoken var väl inte helt spikad så kanske det då. Men tur var det ju att vi gick dit för jag hade väldigt kul! Och kom till en sminkstudio istället för plugg i torsdags hemma hos Greta, men det gjorde mig inte så mycket.
 
Och något nytt jag gjorde: Mamma lurade med mig på yinyoga i fredags då jag kom hem, men det var ganska härligt ändå. Och transkiberat intervjuer, herremin vilken tid det tar!! Och vad medveten en blir om hur en pratar och formulerar sig. 
 
Ett tips från veckan: Se inte Maze runner 2, den spårade ut i någon slags zoombiefilm.. haha 
 
Godaste maten jag lagade: Tyvärr inte jag som lagade men mamma bestämde att det skulle bli lax med västerbottensost, potatis och godaste lime, avokado osv salladen i fredags på hennes födelsedag. Mmmm!  
 
Veckans känsla: Väldigt varierande men i slutändan en fin känsla över veckan. Det var fint att få komma hem en helg och bara ta det lugnt och hänga med familjen bara. 
 
 
Veckans betyg: 4 / 5. Börjar undra om jag alltid ger för högt betyg på mina veckor?? Men dom är ju liksom överlag väldigt bra. Har ju bästa vännerna och familj som förgyller <3 och har fått gosa med två katter, sånt höjer ju ändå ett genomsnittsbetyg på en vecka

Kommentarer
Postat av: Greta

Tkr ändå kattveckan borde blivit 10/10 HEHEHEHEHE ;) puss finis!

2017-02-21 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0