V.4

 
Sånt här ska väl egentligen komma på söndagar men äsch. 
Jag gillar sumeringar. För då får man lixom ett kvitto på att en har kommit någonvart eller vad som behöver göras mer osv. Tänker att veckosumeringar kanske är bra, för annars kan jag tycka att veckorna bara går ihop, eller att två dagar var dåliga den veckan och en riktigt riktigt bra men ändå tar dom där två dagarna över. Men om en skriver ner lite och får en överblick kanske det rent genomsnittligt blev ganska så bra ändå. Bara en uppmärksammar det. Trots de där två dåliga dagarna. Så: 
 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
Body balance med Greta och Elin, praktikintervju, lördagsjobb, druckit bubbel, dansat på Rouge dansgolv och äntligen återförenats med fyllekäket på baloo. Och skrivit på c-uppsatsen såklart.
 
Som inte var planerat innan veckan:
Jag och lillebror var på bio i torsdags och såg Rouge one, mycket bra betyg får den! Och jag sökte lite spontant ett forografjobb. 
 
Och något nytt jag gjorde: Hmm känns ju himla tråkigt om jag inte har gjort något nytt denna vecka, eller ja jag gjorde hemmagjorde fiskpinnar för första gången. Men mer om dom lite längre ner. 
 
Ett tips från veckan:
Serien Saknad på C more, mycket bra! Älskar svenska serier!
 
Godaste maten jag lagade:
Asså lagade hemmagjorda fiskpinnar med hemmagjord remouladsås och asså förlåt men det blev så jäkla jäkla gott. Superenkelt också, recept för den intresserade här och för såsen här. 
 
Veckans känsla:
Exalterad, lite sådär bubblig i kroppen och kan inte sitta still. Speciellt efter praktikintervjun som är på ett ställe jag verkligen verkligen vill ha. I det stora hela har jag kännt mig effektiv och glad. 
 
Veckans betyg: 4,5/5 Mycket bra betyg alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0