V.25

 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Gick på bildmuseet med Linnea, Camilla och Nelly som sedan övergick till fika som sedan övergick till att strosa på stan och avslutades med att krama Camilla som vi inte återser förrän i Augusti </3, fin dag! Och firat midsommar med lillebror, Linnea och Linnea (tre linnea och Linus alltså haha) men mer om det en annan dag! 
 
 
Som inte var planerat innan veckan: Jag och Nelly gick på Yoga (så svårt, vi tittade på varandra ibland för att söka stöd i de omöjliga positionerna som man skulle göra) sen gick vi hem till henne och gjorde FANTASTISK goda vårrullar och drack rosé, åt popcorn och såg svensk krimalare. Sånna kvällar gör sommaren så bra. Också en himla härlig och spontan grej var att idag, efter tre år i Umeå, gick jag för första gången runt hela nydalasjön! Med sällskap av Linnea, Agnes och Kikki, så härligt! De var extra wild and crazy som även badade efteråt
 
 
 
Och något nytt jag gjorde: Gick runt nydalasjön då!
 
Godaste maten jag lagade: Midsommarmaten! Halloumi, klyftpotatis, grillad majs, vattenmelonsallad med fetaost, mynta och lime (👌🏼👌🏼👌🏼) mmmmm  
 
Veckans känsla: Rastlös. Som så ofta. Och vad fasen ska man göra med livet. Men det börjar landa lite.
 
 
Veckans betyg:  4/5 mycket bra vecka trots rastlösheten i själen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0