14 Mars

Var ju som sagt på en liten second runda förra veckan där vi mest var på jakt efter outfits till fulsittningen nu på fredag men jag fick med mig lite andra grejer också! 
 
IMG_8257red
Exempelvis dessa två böcker! 
IMG_8296red
En av oss sover skriven av Josefin Klougart och De polyglotta älskarna skriven av Lina Wolff ( i denna hade någon med snirklig handstil så fint förklarat för nästa läsare vad Polyglotta betyder. Nämligen att någonting är flerspråkligt eller att folk pratar flera språk). Båda dessa är böcker som är hyfsat nya och jag hade ändå tänkt köpa dom inom snar framtid, så blev riktigt glad då jag hittade dessa för ynka 20 och 30 kr!
IMG_8282red
På fredag är det fulsittning med "Plan B" som tema, alltså vad vi skulle bli om utbildning skiter sig, min plan b är att bli crazy cat lady (vilket typ ändå är en lite seriös plan pga katter är = <3<3) så var på jakt efter kattgosedjur och en morgonrock. Hittade både och, och hittade till och med en morgonrock som jag tror jag kan använda sen också pga så fint blommönster! Hittade även en lampa med en fantastik lampfot. 
IMG_8307red
Men ändå mitt bästa fynd är nog ändå denna Mumin bok. Tänker att bilderna kanske går att rama in en vacker dag. Som liten var jag inte ett fan av Mumin men på äldre dar har jag fått upp ögonen för Tove Janssons fantastiskt vackra värld. Kolla ba ↓
IMG_8297red
 
IMG_8300red
 
IMG_8302red
 
 
Allt detta + gosedjuren för under 200 kr, jag tackar jag! Det var mina fynd för den här gången. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0