26 februari

Väldigt längesen jag var inne här och sa hej men nu kände jag för det. Kanske är det januari/februari dippen som gjort att jag inte varit motiverad men nu byter vi snart februari mot mars och jag välkomnar det.
Har haft en himla fin helg i allafall som såg ut typ såhär:
 
 
Ignorea disken och fokusera istället på att det är SOLEN som lyser in i mitt rum (och på min nya talva så nöjd över den, som får min minimala tv att se ännu mindre ut än vad den redan är men gör inget). Mmm våren komsi komsi
 
 
Fredagen började med en inställd lektion och forsatte med stanrunda med Nelly och sen AW på Orangeriet med henne och Johanna för att fira löning✨
 
Lördag började på ett så strålande sätt som med brunch! Med Linnea och Elin som var på besök över helgen. Amerikanska pannkakaor, kaffe och updatering om varandras liv, mycket bra sätt att starta dagen på!
 
 
Lördagen fortsatte med födelsedagsfest för Mimmie som fyller 25 idag! woho! Jag och Frida gav henne denna bukett som jag, inte för att skryta men, knåpat ihop själv av tre små buketter
 
 
gjorde mig iordning och la ut denna på min insta med texten "Halva grejen med att få gå på fest är att piffa sig och dricka piff-vin" och håller fortfarande med mig själv.
 
 
Sen hade jag för roligt för att ta några bilder under själva festen, Mimmie bjöd på tårta och hade styrt upp riktigt roliga lekar! Men här är en bild på mig och Nelly på Olles dit vi senare drog och drack öl, spelade shuffleboard och dansade tills det blev hemgång. Mycket fin helg. Och det är bra med mig, ute är det kallt och vinter men inne i hjärtat mitt är det sommar och blomster.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gretis

ÅÅÅ sommar och blomster Hihihihih kan det lukta kärlek :’) tror det hihih KRAM

2018-02-28 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0