22 Mars

IMG_0267red
 
IMG_0245red
 
IMG_0205red
 
IMG_0200red
 
Så kom den. Den där sista veckan i Umeå innan praktiken. Och nu gör jag allt för att maxa den. Hänger med lillebror och Linnea, äter middag med klassen på Allstar och går sedan vidare ett gäng till Bishops för att dricka en till öl. Idag har stjärnan ovan dragit ihop en promenad och trekamp runt nydala som sedan avslutas med pizza på ålidhem. Veckan fortsätter med lunch med Mimmie och att lämna tillbaka nycklar till jobbet. Sen en sista middag tillsammans med Girl Powah på skogis och en eventuell sista kareoketorsdag. Där emellan städar jag alla vrår i mitt lilla hem, äter ut min kyl och frys och packar ner garderoben i resväskor.
 
Är detta slutet på en era i livet? Känns så jäkla sorgligt och jag försöker njuta det mesta jag kan. Klockan 15.18 går tåget mot Stockholm och det lilla äventyret sätter igång på riktigt.  

Kommentarer
Postat av: Britt

Lycka till med praktiken! Det kommer att gå hur bra som helst. Kramisar Mormor

2017-03-23 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0