fem fine frøkner på roadtrip. IIII

En dag som denna då pms:en gör att en känner att benen är som cement, att alla ens kläder är fula och alla bilder en fotar inte blir bra, så kan vi kolla tillbaka till då jag var i norge istället. Närmare bestämt forstättnigen på denna dag, andra dagen i Bodø. 
 
IMG_0073red
 
När vi kom hem från Mjelle så gick vi förbi våra närmsta grannar för att säga hej, kossorna alltså. Kolla vilken dröm location de har på sin hage! 
 
IMG_0079red
Sen gick vi tillbaka till vårt hus för att.. 
 
IMG_0088red
..ligga å götta oss i solen på vår terrass! 
 
IMG_0128red
 
IMG_0094red
 
IMG_0141red
Detta livsnjut alltså! Vi slog på vår bästa musik, dansade och njöt av solen tills magarna började kurra
 
IMG_0166red
 
IMG_0169red
Då ställde sig Sofie vid grillen och grillade detta goda, chorizo, citron, zucchini och halloumi. Och till det rotgrönsaker i ugn och sås och vin. Mmmmmm
 
IMG_0178red
Solen värmde fortfarande så vi åt ute på terrassen 
 
IMG_0182red
 
IMG_0199red
Drack vin i kvällssolen och Mimmie sa "kan du ta kort på mig nu? När jag är gammal och grå vill jag kunna titta tillbaka på det här ögonblicket och tänkta Åh här är jag när jag var 23 och drack vin i kvällsolen i Norge och njöt av livet!" "Okej" sa jag för jag vill också titta tillbaka på dessa bilder och tänka så. 
 
IMG_0206red
 
IMG_0212red
 
IMG_0226red
Efter middagen spelade vi spel och när himlen började se ut såhär så gick vi och la oss. Så himla himla bra dag! (Sen då vi gått och lagt oss råkade jag och Mimmie ha sönder luftmadrassen som vi sov på och fick sova på soffan i vardagsrummet istället där 10 envisa flugor herjade och gjorde så en inte sov en blund. Mindre bra avslut på en fantastik dag.. haha)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0