En torsdag i juli.

Som jag nämnde så åkte jag väldig spontant hem till skellefteå i onsdagskväll, var ute på promenad och hade nästan två dagar ledigt framför mig då jag tänkte "varför inte dra hem en sväng?" så det gjorde jag. Vände om, packade väskan på 10 minuter och tog första bästa buss till Skellefteå. 
 
På dagen på torsdagen gjorde jag inte så mycket annars från vad jag skulle ha gjort i Umeå av min lediga tid. Jag drack kaffe, läste bloggar osv med undantag att mamma satt på andra sidan bordet. Bara det gör det ju värt. Vi pratade även ivrigt om framtida visioner, projekt och planer.
 
IMG_0691red
Senare på dagen for vi till mormor för att käka grillat til middag. Jag lånade hennes birkenstock då jag sprang fram och tillbaka in och ut genom huset. Vilken tur att vi har lika små pytteputt fötter. 
IMG_0711red
Linus och Linnea var även hemma i Skellefteå så Cinna var såklart även med.
 
IMG_0799red
Medan de andra förberedde maten passade jag och Linnea på att gå iväg en stund för att fota lite, en söt katt kom och ville också vara med.  
IMG_0827red
Började dock ganska fort regna så vi sprang in på altanen.  
IMG_0844red
Lillebror.
 
IMG_0906red
Saga och Therese var också där! 
IMG_0902red
Pappa hade fått semester dagen till ära och var lite lycklig över det.  
IMG_0914red
Sen delade vi upp oss lite könsstereotypiskt med männen vid grillen och vi tjejer pysslade på inne i köket med ett glas vin i handen. Just i detta fall hade jag inget problem med den fördelningen hehe
 
Sen la jag undan kameran, åt den gooooda maten och drack några till glas vin, fin fin kväll som sen avslutades med att jag for till Frida och hängde med hon och Mimmie, myyys! 
 
Dagen efter for jag hem kl 13, kort visit men ändå himla himla värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0