Det är fjärilarna i magen som berättar att det händer något större i hjärtat.

Helgen har varit en lugn och en fin en.
 
IMG_9611red
På fredag, efter att ha suttit på skolan hela dagen med fix och trix på uppsatsen med Nelly, så tog jag bussen till Haga för att laga middag tillsammans med Lina och Mimmie. Vi gjorde hemmagjord pizza, med rödlök, zucchini och rostade pinjenötter. Den blev SÅ GOD!! Till det drack vi vin, pratade om allt som hänt sen sist, åt efterrätt och tittade på film. 
 
Lördag-dag gjorde en saker som att ligga i sängen lite för länge och se lite för många vänner-avsnitt efter varandra men även tog tag i den där tvätten som stått och skrikit på mig. På kvällen hejade vi på Måns, från att ha varit sjukt oinsatt till att skrika och jubla åt tv:n. Och vi vann ju, vilket ingen kan ha missat.
 
Söndag så ringde lillebror och frågade om jag vill med på picknick? ehhh jaa! sa jag och slängde mig på cykeln.
 
IMG_9665red
 
Vi hittade en lämplig gräsplätt. IMG_9639redDukade upp. Asså omg dog va gott IMG_9641red JORDGUBBSPREMIÄR!! IMG_9650redAllt omkring oss va grönt. IMG_9648red IMG_9673redHimlen var klarblå.
Untitled-1Så vi la oss ner och njöt, hittade olika figurer i molnen tex en räka och en sjöhäst. IMG_9676redOch njöt även av denna utsikt, helt okej ju. Gröna blad, blå himmel och sol.  IMG_9698redSen gick vi in och kollade Jimmy Fallon klipp på youtube för det började blåsa kallt. IMG_9704red Asså dessa hundögon! <3
 
Det var den helgen. Nu : koka te och ladda upp för en minst sagt fullspäckad måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0