15 Augusti.

 
 
På senaste tiden har jag:
 
- varit i stockholm där jag hängde med Nelly, gick på fotogarfiska, åt god mat och kramade på sakande William och Johanna, kände kanske för första gången att Stockholm inte är så stressigt om man gör allt i sin egen takt, spelade spel med Nellys föräldrar och fick känna att tre dagars ledighet mer kändes som en vecka. Och det var fint.
 
- Sett Suicide squad på bio med lillebror och Linnéa.
 
- Jobbat mitt sita pass på Gina för sommaren och har nu sommarlov, eller kanske får en kalla det semster pga är vuxen nu.
 
- Firade in semstern med lite vin, tjejhäng och tjejsnack. Bästa kombon.
 
- Var mitt spontanaste jag och köpte en ny mobil så nu är jag glad ägare av en Iphone 6s!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0