28 December

 
IMG_9698red
Så här mysig såg pappa ut på julaftonsmorgon.
 
Julen är nu över och en fin en var det. Fick träffa två nya kusinbarn och en tre dagar gammal ny kusin <3.
Jag har åkt en snabbvisit tillbaka till Umeå för att jobba mellandagsreans två första dagar, det var kul och intensivt. Jag är nu tillbaka i Skellefteå där jag tänkte att jag skulle ta tag i skolan igen. Men istället sitter jag på Zaras rea och beställer hem nya skor (i mitt försvar så skrek jag rakt ut då jag såg dom), ett par byxor (i mitt försvar så har jag drömt om dom sen i sommras då jag valde att inte köpa dom) och en skjorta (i mitt försvar så var den BLÅ med RÖDA prickar, alltså inte svart). 
 
Nu ska jag skjuta upp skolan lite till och istälet gå en promenad och lyssna på Olof Wretlings vinterprat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0