1 September

 
 
En liten random kompott av sommaren i bilder. 
 
IMG_6743red
 
 
IMG_6578red
 
IMG_6815red
 
Nellyyy
 
IMG_6871red
 
IMG_6982red
 
IMG_6945red
 
IMG_6944red
 
Det är nu september och jag är nog lite sentimental och vemodig. Svårt att sätta fingret på en sån känlsa men jag tror det är det.
Sentimenal och vemodig över att det nu är september och sommaren officiellt är över. Sentimeltal och vemodig att jag nu har börjat mitt sista år på utbildningen. Sentimental och vemodig över att jag ska flytta in i en ny lägenhet i december och lämna mitt studentrum som varit en trygg punkt i snart två år. 
 
Fast allt detta som jag är så himla sentimental och vemodig över är ju också något väldigt fint och peppigt. Sista året på utbildningen, herremin, om ett år har jag kandidatexamen i strategisk kommunikation och en titel liksom. Och flytten, så himla fint att få ett eget kök och ändå en liten omstart i ett nytt hem.
 
Och hösten hörrni, tror den blir riktigt fin en. Luften kommer vara krispig och lätt att andas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0