Kräftskiva

Jag hade en så himla fin lördag. Först skrev Mimmie "Hej! Vill du följa med på Ikea och provsitta soffor med mig?" "Såklart!" svarade jag! Så dagen började med det, alltid så mysigt att gå omkring på Ikea tycker jag och drömma sig bort lite i framtida hem. Och få inspo till sitt nuvarande (dock pyttelilla) hem, så inom det närmsta veckorna ska det nog dyka upp en bokhylla här hemma. Men men nog om det. Vi provsatt alla soffor och hittade en bra till Mimmies nya lägenhet och köpte på oss lite småsaker också. 
 
Sen på kvällen var jag bjuden på kräftskiva hos Johanna!
IMG_0366red
Här ar vi henne, värden för kvällen! 
IMG_0362red
 
IMG_0370red
Jesper var också där 
IMG_0368red
Linn också, vi inledde kvällen med en snaps och snapsvisa såklart! 
IMG_0371red
 
IMG_0372red
Nelly 
IMG_0373red
Gölle 
IMG_0374red
Agnes 
IMG_0379red
Och hela gänget (Minus Jesper som var tvungen att avvika tidigare pga jobb dagen efter). Agnes, Johanna, Nelly, Linn och Sofia. Vi stannade till klockan slog söndag och lite längre än det. Så bra kväll.
 
Idag är min "semester" slut och jag återgår till jobbet för en vecka innan skolan börjar på måndag vilket känns så spännande och kul. En kanske inte får säga det men jag känner mig redo för höst för jag vet vad mycket kul den kommer dra med sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0