19 februari

Tordagen började med att jag mötte upp My här för att fota lite ↓ 
IMG_0132red
 
IMG_0167red
Då fotograferingen var klar så tog jag bussen till Greta där jag var dit bjuden för att plugga i sällskap av henne och Julia. 
IMG_0177red
Men då jag kom dit blev det mest sminkstudio, helt okej ju  
 
IMG_0196red
 
IMG_0270redd
 
IMG_0203red
 
IMG_0221red
Och en av anledningarna till varför det blev plugg hemma hos Greta var för att hon var kattvakt till den här lilla gulliga krabaren! Elisabeth, kolla ba på na :') Elisabeth tillhör egentligen Camilla så henne lär vi få se mer av!
 
Efter ytterligare lite kattmys och kaffedrickande gick jag och Greta till Iksu och entrade gymmet för andra gången, börjar bli mindre läskigt nu. Kvällen fortsatte med soppa och öl på skogis och lite skriksång på karaoken på Rouge. BRA torsdag med andra ord!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0