V.6

 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Hänt mycket skoj i veckan! I tisdags var vi ett gäng på 10 (!) vänner som gick och såg La la land på bio. Mycket gott betyg fick den från oss alla!! I tisdags hade vi i Enklast även den officiella överlämningen till det nya Enklast gänget. Fint men också väldigt vemodigt, så himla kul att ha fått möjligheten att få vara med i detta sköna gäng och få jobba tillsammans ett år! I fredags lagade jag, Nelly och greta middag tillsammans, såg The lobster (så konstig och psykist utmanande och ångestig men bra film) och åt glass det blev även en sleep over med brakfrulle dagen efter. Lördagen fortsatte med Mästerbotten där vi lyssnade på panelsamtal mellan Fatta Man och Broder John. Och sedan på kvällen inflyttningsfest hos Saga. Mycket skoj alltså!
 
 
 
Som inte var planerat innan veckan: Mycket oplanerat skoj har även hänt! Jag har fått praktik, på Jarowskij vilket jag tror kommer bli riktigt roligt! Det blev även ett spontan besök och två öl på Skogis i torsdags. Skogis är ju alltid en bra idé. Något mindre roligt som hände i veckan var att jag började fredagen med att förstöra hallmattan genom att tappa ut hela min smoothie över den </3  
 
 
Och något nytt jag gjorde: Detta vet ni ju redan men entrade iksus gym för första gången. Det var inte så läskigt och blir nog att besöka fler gånger!
 
 
Ett tips från veckan: Köp tulpaner, det piggar upp en grå söndag. 
 
Godaste maten jag lagade: I fredagas lagade jag, Greta och Nelly potatis i ugn med skagenröra, ASSÅ mmmmm. Och till efterrätt åt vi glass med hallon och hemmagjord chokladsås, även detta = mmmmm! 
 
 
Veckans känsla: Ett inre lugn i kombination med stressad och ångestig men mest uppspelt egentligen. Allting föll på plats och vändes upp och ner på samma gång då jag fick praktiken. Tror också de ljusa mornarna gör mycket mer än vad en tror och bidrar till en lättare känsla i kroppen.
 
Veckans betyg: 4/5 igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0