V.8

 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Gick på bokrean (hittade dock inget </3), åt middag på kulturbageriet med några stjärnor (Vi skulle egentligen på sminkkurs efteråt men hon som skulle hålla i den ringde 1,5 h innan och sa att hon var sjuk </3, men vi bokade in en ny tid nästa vecka), la de sista kronorna på drinkar på Pinchos i torsdags dagen innan csn , drack lite bubbel och annat gott med klassen i lördags och överraskningsfirande Mimmie som fyllde år igår! 
 
 
Som inte var planerat innan veckan: Jag och Greta gick på Iksu och sprang på springband och det gick ganska bra! En liten revolution för mig och mina benhinnor! Sen var det ju ganska så skoj att det gick att kolla på youtube eller tv på små skärmar framför springbanden. Annars en ganska fyrkantig och planerad vecka detta, men den har ändå innehållt fina grejer så klagar ej
 
 
Och något nytt jag gjorde: Provade på (fast kollade mest på) squash i söndags, det lilla jag körde var väldigt kul så ska försöka få mig till att göra det snart igen. Kul att hitta en ny rolig träningsform! 
 
Ett tips från veckan: Lyssna på musiken från La la land, för det är ganska fantastiskt att låtsas att en är med i musikal ibland. Speciellt om Ryan Gosling och Emma Stone är med. 
 
 
Godaste maten jag lagade: Lagade en väldigt GOD och ENKEL (bästa kombon alltså) potatis- och purjolöksoppa igår, recept kommer för den intresserade 
 
Veckans känsla: Trött, spelar ingen roll hur många koppar kaffe jag dricker. Rätt så ångestig också
 
Veckans betyg: 3/5 mest bara för tröttheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0