23 Juli

Jag är i Skellefteå! Och sist jag var här så skulle jag och mamma fota nya bilder till hennes hemsida. Vi tog oss upp på Falkträskberget och Linus och Molly följe också med! 
 
IMG_9282red
 
IMG_9285red
  
IMG_9324red
 
IMG_9346red
Utsikten där är fantastisk, man kan se nästan hela Skellefteå. 
IMG_9311red
Vi tog lite bilder men solen och vinden var inte riktigt på vår sida, så vi bestämde att komma tillbaka dagen efter igen istället. Då såg det ut undefär såhär, då jag och mamma även tog med oss kaffe dit upp.  
IMG_9397red
Så vi vandrade ner igen! Det var den utflykten, hur bilderna till hemsidan blev får ni se då hemsidan är färdig! Vilket jag ska försöka få till inom de närmsta veckorna.

Nu är jag iallafall tillbaka i Skellefteå igen och besökte festivalen som var högpunkten under ens tonår, Trästock. Den jag inte kunnat vara på sen 2013 och även fast det var en fin känlsa att vara tillbaka på området så känns det som att den var som finast då en var 15-17. Men en fin kväll var det med återseende av vänner! 
Idag luktar min hud solkyst och jag har varvat läsning med att somna i solstolen. Har även gått på loppis på folkparken med mamma och mormor som hade som mål med loppisrundan att hitta matriniglas. Vilket hon gjorde och ikväll ska de invigas hos henne. Att vara hemma ändå <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0