V. 27

 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Jag har börjat jobba nu så har väl mest spenderat tid där och planerat livet utifrån det. Men det är kul, tycker om mitt jobb! Dock himla tråkigt att jobba då det är så fint väder ute och alla ens kompisar hänger vid nydala i solen.. Annars det andra enda planerade denna vecka var att köra spinning med Mimmie och Linus. 
 
 
Som inte var planerat innan veckan: Mest spontana grejer denna vecka, skoj! I onsdags blev det en aw på orangeiet med några härliga, sån grej man borde göra oftare! Hängt ute på filt i solen med Nelly och Linnéa, drack kaffe och åt vattenmelon. Lagade middag tillsammans med Elin och Johanna, så gott, vi lagade detta och drack vin. Nelly joinade oss lagom till efterrätten som bestod av vit chokladmousse med lime, mynta och granatäpple, vilken pangkväll alltså! Sen har jag även hoppan in och jobbat två extra pass.   
 
Och något nytt jag gjorde: Gjorde pizza på tunnbröd, vilket blev supergott! Och hörde talas om miljölägenhet, vilket Johanna bor i. Så bra och spännande grej! Hon kan på en skärm i hallen sen hur mkt energi hon förbrukat och om hon gjort av med onödigt myket osv, och de betalar för varje tvätt, vilket kanske känns lite dyrt men då blir man mer medveten och tvättar inte onödiga tvättar!
 
 
Godaste maten jag lagade: Pizzan, vilket är en ny favorit och efterrätten vi lagade mmmm
 
Veckans känsla: BRA och trött, känns bra att vara tillbaka och jobba men är så mycket tröttare på kvällarna nu, vilket ju är förståerligt.
 
Veckans betyg:  4/5 haha, ger jag någon vecka någonsin ett annat betyg? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0