V.26

 

Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Körde punch out med Mimmie (så jobbigt men så kul), åkte till Skellefteå, hölll en presentation för Skellefteå Kraft, hängt med Stina, gått upp för falkträskberget och fotat mamma där till hennes hemsida, gått på stadsfesten lördag och gått på kalas för mina kusiner igår.  
 
Som inte var planerat innan veckan: Introducerade Linus och Linnea för både Iksu och scuash och tror jag lyckades värva dom till att bli mina nya regelbundna motspelare 🙌🏼 gått på yoga och blev superspontan och köpte till en stadsfestenbiljett även till fredagen. Blev förfest hos Frida och Sofies föräldrar där vi körde drinktävling (kom stolt tvåa ✌🏼) men det vet ni ju redan. Och så kör vi en liten bildbomb på det👇🏼
 
 
 
 
<3<3<3
 
Och något nytt jag gjorde: Det här med att gå upp för berg är ju inget jag brukar göra, men har fått för mig att jag vill bli en sån så är väl en bra start.
 
 
Godaste maten jag lagade: iofs inget som jag lagade men pommesen i lördagsnatt var jäkligt goda
 
Veckans känsla: Den började lite tveksam men avslutades på topp med en superbra helg med stadsfesten och vänner som tar upp medlebetyget ganska rejält<3
 
Veckans betyg:  4/5. Min sista lediga vecka var detta innan jobbet sätter igång på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0