29 Juli

 
IMG_9230red
 
Jag befinner mig i detta nu i Skellefteå. Jag kom hit för att jag och Elin höll en presentation för Skellefteå Kraft i onsdags om våran C-uppsats som vi skrev på uppdrag av dem. Det var läskigt men kul att se att det arbete som vi lagt ner fakttiskt har gett dem något. Mitt andra anledning till att jag är här är att det är stadsfesten i helgen, den lilla festligheten som jag missat de senaste 4-5 åren men nu slår jag på stort och ska dit både fredag och lördag.
Som uppladdning för det så har jag bara tagit det lugnt idag, bakat scones, druckit kaffe och läst bok. Boken jag läser just nu kan ni skymta i förgrunden Jag vet all det här, den handlar om en läkarstudent och jag kan relatera så till hennes student- och korridorsliv, än så länge är den bra! Uppladdningen inför morgondagen fortsätter då jag nu ska på Yoga. Namaste🙏🏼  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0