V.11

 
 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Lämnade äntligen in uppsatsen, spelade squash med Greta och Fille (samma dag gick mitt iksu-kort ut </3), var med på mitt sista MediUm-möte för nu har vi T6:or lämnat styrelsen och lämnat över till de nya stjärnorna, sökt kurser som back-up plan för hösten och har även fotat My och gått på fulsittning i fredags!
 
 
 
 
Som inte var planerat innan veckan: Blev en spontan middag på Skogis i torsdags vilket ju alltid är trevligt och fick carpa sol med Nelly idag! 
 
Och något nytt jag gjorde: Gick omkring på Ålidhem med hårrullar i håret och en gosedjurskatt under armen. Det bästa med Ålidhem är att ingen tycker att det är konstigt
 
Godaste maten jag lagade: Provade något nytt och det blev så jäkla gott! Ungsbakad rotselleri och potatisgratäng, mmm
 
Skönt att veta att allt kommer att lösa sig för oss om utbildningen skiter sig. Vi blir en blandad kompott av DJ, crazy cat lady, backpacker, sexrådgivare, Zara Larsson osv osv ✨✨✨
 
Veckans känsla: Stress och separationsångest blandat med en lättnad i kroppen som jag inte kännt på länge och vårpirr.
 
Veckans betyg: 3/5 får det bli denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0